måndag 5 september 2011

Betonggjutning!

Idag har jag tagit steget... trodde aaaldrig att jag skulle börja blogga!!
Min blogg kommer i första hand att handla om mina betongföremål som jag gjuter ute i "gamm-stallet" :)
Just nu så förbereder jag mig inför premiären av att stå på en marknad och sälja mina alster.
 Det jag gjuter mest just nu är ljusstakar i alla möjliga former.
Jag bor med min sambo och våra tre flickor i en stor norrbottensgård i en by utanför Luleå. Där har jag gott om plats att bre ut mig med alla betong formar, men jag har oftast lite ordning i kaoset som lätt kan uppstå när jag glömmer tid och rum, för att det är så sjuuukt roligt att hålla på med betong! :)

Kika in och lämna gärna en liten kommentar!

6 kommentarer:

  1. åhhh va kul att du börjat att blogga:)jag kommer att följa dig:))sätter dig på min blogglista.Jag tittar snart in igen:))vi syns på marknaden 20/11

    kramar

    SvaraRadera
  2. Se det var inte så svårt :) Nu ska jag följa dig här!

    / Jenny

    SvaraRadera
  3. Välkommen!

    Inte behövde du min hjälp, det här fixade du galant!!
    Nu får jag följa ditt bloggande, det ska bli spännande!

    Kramelikram!

    SvaraRadera
  4. Kul att du börjar blogga också! Lycka till <3/Veronica

    SvaraRadera
  5. Hej mamma!! /Alice<3

    SvaraRadera