söndag 23 oktober 2011

Vinterbonat!

Att gjuta in mönster i betongen, är nåt jag skulle vilja göra i ett hyllplan eller
i en bänkskiva.
Visst blev det bra!?
Min älskade sambo har börjat skärma av i stallet, så jag kan gjuta även nu när det börjar vara minusgrader ute. Det blir inte så stort, men alldelens tillräckligt för mig o mina betong-alster! Jag har huvudet fullt med nya idèer, så det är nästan svårt att sova på nätterna! : )
Idèn om en lampskärm i betong, har jag haft länge...
 nu har jag äntligen genomfört den!
Vad tycker ni?



Imorgon har jag och min syster Annelie visning här hemma hos mig. Det känns lite nervöst att andra ska kolla in det som jag gjort.
Hoppas de gillar vad de får se !!

3 kommentarer:

  1. snyggt mönster.o lampan är ju så häftig:))Blir nog underbart med din "verkstad"/kram från grannbyn

    SvaraRadera
  2. Älskar lampskärmen!!!
    Nu har Dave skaffat grejer till bordskivan i vardagsrummet... ska prova göra den rund...återkommer! :)

    SvaraRadera
  3. Ja lampskärmen blev faktiskt riktigt bra! Lycka till med bordet, kom ihåg att täcka med plast o att vattna den! : ) Kram / Camilla.

    SvaraRadera