onsdag 26 oktober 2011

Visning nr. 1 avklarad !!

Tack till alla goa, glada, underbara tjejer som förgyllde våran kväll !

Visningen som jag och min syster Annelie hade, gick ju hur bra som helst !
Jag ska erkänna att jag var ganska så nervös innan.
Det är lite ( mycket ! ) jobbigt, när andra ska titta på och bedöma saker som jag gjort själv.
Imorgon har vi visning nr. 2, hoppas den går lika bra. Det är lika många fantastiska tjejer som kommer då också, så jag är inte riktigt lika nervös den här gången. ( tror jag ! )

Har testat gjutsanden igen, nu vet jag hur man ska göra!
Det lär bli många fler gjutsands-alster. : )

Ännu en idè som jag haft i huvudet länge!
Ett kakfat i betong och glas.

2 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort! Gjutsanden verkar ju fungera jättebra. Jag har tänkt på den sen jag såg smeden använda den, men visste inte om det skulle gå bra till betong. Var köper du gjutsanden?
    Lampan blev jättefin! Är den väldigt tung? Jag har tänkt göra två mindre att hänga i köket.

    Ha en trevlig torsdag! Här regnar det!
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej Agneta! Jag har fått sanden av min snälla kusin, vet tyvärr inte var han fått tag i den. Lampan är inte så våldsamt tung, men gör den inte för stor bara. Lycka till! Kram/ Camilla.

    SvaraRadera